Will.i.am drop the beat now.

- Åh, hej så dålig uppdatering det var här idag? Vad har du att säga till ditt försvar, Marie?
- Eeeeeeeek, eh. hehe?


Haha, jag är trött, och seg, och otroligt seriös som ni ser.

Tog t-banan till slussen i morse(eh, i morse?) och sen gick jag lite på Götgatan innan jag gick genom Gamla stan, förbi slottet och genom kungsträdgården för att gå till Gallerian. Haha, lång runda, men det är så fint där borta vid slottet när man står på bron och kollar bort mot Grand och ditåt.

Iallafall så handlade jag en lång tjock halsduk på H&M inne i gallerian. Hittade världens snyggaste kappa, men köpte den inte efetrsom den inte hade fått plats i resväskan hem sen. Den gick knappt att stänga på bägen upp ju, och kan inte direkt packa hälften av kläderna i handbagaget? Eller jo, det kan jag. Men nej, pallar inte bära runt på massa kläder.
Haha, förresten så handlade jag inga panties eller sockar idag. Handtvättade istället. Haha, så lat.

I morgon ska det komma hit hantverkare vid nio, för att fixa kylen. Det är fan inte sant. NIO PÅ MORGONEN! Inte okej, jag som tänkte sova. Precis som alla andra dagar här uppe. Men nej, i morgon blir det tidig frukost och sen stan - surprise. Av den anledningen tänkte jag typ gå och lägga mig snart, så jag orkar gå upp vid 8 för att duscha och sånt innan dom hantverkarna kommer. Hehe.

Med andra ord, godnatt.


Btw, ikväll var det ett år sen jag tog ut min tungpiercing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0