Tisdagskväll.

Alltså, det funkar bra här nere igen nu. Har iofs gjort det sen i söndags, allting blir bättre när man träffar kompisarna.

Jag kom iallafall precis in från en sexkilometers intervallrunda längs med Rhen. Så jäkla awesome! Började med att jag egentligen skulle gå en liten runda men när jag väl kom igång och såg hur fint väder det är så gick jag inte längre. Fick stanna halvvägs och stretcha lite men vafan, sånt hör livet till.

Nu ska jag och miun allergi iallafall hoppa in i duschen. Sitter och nyser som tusan nu, kanske inte var så bra att springa nere vid floden med alla träd som blommar och langar pollen i luften. Aber das ist mir scheissegal.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0