Jobb jobb jobb.

00,03Jag kom nästan precis hem efter att ha jobbat 12 timmar idag, och mitt alarm ringer 05.45.

Det var lite kämpigt på jobbet idag, en tysk dam som fick andningsproblem, pga astma. Det ringdes efter ambulans, damen kunde bara tyska och mannen som var helt förtvivlad kunde knappt det ens, vilken är förståeligt egentligen. Iallafall, en marie som är lite stressad för att det är mycket att göra, en brud som måste springa från jobbet direkt när hon slutar fast att vi har två frysar som frostat igen och som måste tömmas och en tysk dam med andnöd. Agera stressad tolk var det här. Bra gick det, eller ja. Vi lyckades iallafallllllllllllll. High five på det.







Mina fötter gör ont. Ballerina skor suger. :( Nu ska jag sova.




00,15. Amy le canadian loggade in på msn. Så var det med den sömnen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0