TYSKLAND.

Åker påtal om ingenting till älskade Tyskland på onsdag nästa vecka. Blir lack som fan om det blir som Hamburg förra året, att tågen fuckar upp sig. Som det ser ut nu ska jag ta tåget 05.15 från LAhåla, då är jag på Kastrup 07.23, incheckningen stänger 07.40. Lite drygt 20 minuter då, om tåget är i exakt tid.

Alternativ 2, är att åka ner till Kastrup tisdagkväll och 'sova' där, men det är drygt för att då kommer jag få vänta där från 20 på tisdagen. Får man ens sova inne på flygplatsen egentligen? Schysst att bli utslängd i kylan annars ju. Sova mycket lär man ju också göra i vilket fall, om man väljer detta alternativ. Lite schelden när man landar och resten av dagen. Orkar man vara schleden när man ska hämta fd. hostkids och sen hänga med dem hela eftermiddagen? Nej.

Alternativ 3, är att någon kör mig ner. Easy way att hitta någon frivillig som vill köra tur/retur till Kastrup med start från LAhåla vid 05.30 på morgonen. Måste fixa brobizz med isåfall. Ska prata med pappa om det. Han kanske kan komma lite sent till jobbet om det blir akut. He-he-he.




En liten bit av mig hoppas att det blir sjukaste snökaoz/askmoln och allting när jag är där nere så jag inte kan komma hem. Hade varit lite fint på ett sätt. Fast hela crewet är ju inte kvar så blir inte samma sak, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0