100207

Hahaha, jag seriöst hatar att hitta på rubriker. Sjukt ovant att skriva 10 först också. 2010 liksom. Haha. Seriööööööööööös mary.

Söndag iallafall. Inte gjort något vettigt. Blev en snabb utekväll igår, var hemma innan 12 för första gången sen lussevakan -08. Somnade typ vid 1 och sov ungefär 11 timmar. Hehe. Kollade på Madagaskar 2 ca 2.75 gånger och sen åt vi kvällsmat. Efter det har jag inte heller gjort något vettigt, förutom att bädda rent min säng. The fabulous life of an aupair.

Nu sitter jag på skype med jesper, sjukt seriöst. Verkligen. Inte alls dödströtta någon av oss. Ehm.. Hehe. Epa-epa-epa dudududududuu.
I morgon ska jag upp kvart över 7. Jag vill dö. Jag är så trött att jag vill dö. Och sova längre än till 7.15.. Sen ska jag dumpa kidsen på skolan och göra ytterligare ett försök till att gå hela vägen hem. Om det nu inte börjar regna. Jävla skitväder.

Med andra ord, så ska jag sova. Eller försöka. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0