Donnerstag

Så. Jag har varit ledig idag, och inte gjort ett skit. Vaknade runt 1, käkade, plockade ur diskmaskinen och satte mig för att glo på film. En film blev flera och sen kom ungarna och hostdad hem från skolan. Då gav jag mig ut och sprang en runda, som blev 7 km och när jag kom hem åt jag igen. Sen gick jag en runda på 4 km eftersom det fortfarande ryckte i musklerna och sen duschade jag. Nu äter jag choklad. Hahaha.

Förresten, så ska det ha varit 17 grader varmt i solen idag. NAJS. Jag reagerade på pollen som fan när jag sprang. Inte lika najs. I morgon är det jag som går hem efter att ha lämnat ungarna på skolan. Om det är fint väder då förstås. Måste in till stan en snabbis med, hostmum fyller år på måndag. Hoppas hon tycker om choklad. Hahaha.

Tänkte måla mina naglar i någon spännande färg, typ knallröd. Sen tittade jag på min hylla med alla nagellack och insåg att jag inte ens har ett knallrött nagellack här. Så det får bli ett pärlemorrosa. hamnar jag i stan i morgon är det jag som handlar lite coola nagellack! Har bara svart, mörkblått, pärlemorrosa, guldglittrigt och silverglittigt här. Tråkigt.

Jaha, nu slog det lcok för mitt öra. Fint. Well, anyway. Jag ger er: The Chemical Brothers - All Rights Reserved. Klicka på låten för spotify.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0