Life is beautiful.

Jag hatar att Spotify inte är lanserat i Tyskland. Så otroligt mycket. Just nu, mer än någonson. Så om någon snäll själ hemma i Sverige är villig att lägga sin tid på att göra mig världens tjänst - tell me.

Ja, idag börjar karnevalen iallafall. Eller om en timme rättare sagt, och jag sitter här med mina två croissanter, haha. Jag sparar mig tills ikväll, och i morgonkväll, och lördagkväll. Är ledig tills på tisdag nu iallafall, skööönt.

Haha, har tagit typ 30 minuter att skriva detta inlägget, nu ska jag gå och lägga mig. Godmorgon, godmiddag, godkväll - godnatt. Oh, crystal ball, crystal ball. Save us all, tell me life is beautiful.

Kim är min räddare i nöden, tack bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0