Supermassive Black Hole.

Bowling, tunnelbanaresor, vin och engelska är de ord som krävs för att sammanfatta kvällen igår. Helt sjukt. Jag kom hem hem runt halv 5, klockan ringde vid 10 för att vi skulle ses på hbf klockan 11. Med andra ord har jag sovit ungefär 5 timmar sen igårmorse. Helt slut hela dagen idag. Med andra ord blir det en lugn kväll här. Jag funderar redan på att dra mig faktiskt. Men samtidigt inte. Ungarna har liksom inte ens lagt sig ännu. Haha, blir nog ett tag till.

Idag är iallafall en sån dag då man längtar hem. Det har gått tre veckor. Det har gått tre veckor sen jag kramade om mamma och pappa sist :(



Nu blir det inte alls läggdags iallafall. Elina smsade om att vi ska ses i altstadt vid 10. Haha vafan. Jag orkar inte. Men måste in och säga hejdå till Amy.
Ah, vafan. Man lever bara en gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fin blogg..var bor du nu? :P

2010-02-07 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0