Alla vill till himlen och åka limousine förstås.

Tisdag idag, och jag vaknade vid 9 av ett sms från ONOFF om att jag kan hämta min data. Helt plötsligt fick jag en skeptisk känsla i magen. Jag hoppas verkligen att skiten funkar nu. Annars vet jag inte vad jag gör.. Jag måste ju ha en data med mig till Düsseldorf!

Så, jag och min förkylning ska hoppa in i duschen, sen ska vi hämta Nancy innan vi åker till Halmstad och köper en ny kamera till mig, hämtar min data och pratar med min frisör om hur jag ska klara mig bästa ett halvår utan frisör ;)

Sa jag förresten att jag är förkyld? Hahah, jag har seriöst somnat innan 12 två kvällar i rad. Och igår snackades det om utgång ikväll. Låter jobbigt och känns ännu jobbigare, så vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu ska jag ringa till Düsseldorf och sen hoppa in i duschen. Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du får väl be dem köpa en dator till dig annars ;)

2010-01-05 @ 12:19:23
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0