I don't believe you.

Hämtat hem datan, killen sa att allting var borta, att de inte hade kunnat rädda information. 'Helvetes as, han måste skämta', tänker jag och blir sådär glad. Killen småflinar och jag åker hem. Väldigt omotiverad tänker jag att det är lika bra att starta skiten och få det gjort. Nyinstallation, here i come liksom.

Anyway, när skrivbordet kom fram så visades min bakgrundbild. Wtf?! Går in på bilder och ser att allt är kvar, trots nytt moderkort. Alla bilder, all musik och alla program.

Helt plöstligt känns livet lite lättare. Ikväll blir det underbar!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, hoppas att du hade en trevlig fest! Håller med frallan på facebook om att ett moderkortsbyte inte innebär någon större risk för att de förstör din info på hårddisken.



Måste diskutera den 8e också, hör av dig!

2010-01-06 @ 01:17:51
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0