Kräkunge och Folkhögskola på tyska.

Jag tycker inte om kräksjuka barn. Så äckligt. Jag mår nog mer illa än vad lilla damen i huset gör. Hon har ioförsig bara spytt en gång i skolan och känner sig lite bättre nu säger hon så förhoppningsvis har hon bara ätit något som inte var riktigt som det skulle. Hoppas det iallafall, så jag slipper bli sjuk.

Anyway, så blev det ingen tyska idag, för att man var tvungen att vara registrerad som invånare här nere. Vilket jag inte är, så jag fick åka hem igen, lite smått snopen. Sen fick jag åka in igen och denna gången gå till folkhögskolan istället och blev placerad i en kurs. Onsdagar och fredagar, 10.30 - 12.30. SWEET!

Nu ska jag gå ner och ta hand om kräkungen, och samtidigt hoppas att lilleman och hans vän slippr bli sjuka. ;)
Love yooooou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0