Mat.

Sitter här och käkar lunch, som består av wok. Pasta, kött, svamp, ägg, morötter och gud vet vad. Men med lite sweet chili på blir det finfint.

Idag är det sol, så tänkte ta med kameran och ge mig ut på promenix senare. Först måste snubben som ska fixa fläkten i badrummet komma och göra sitt jobb. Tills dess måste jag vara hemma, och sen ska ungarna ha activities efter skolan. Drygt, för då måste jag vänta där tills de är klara. Smiter väl ner och snor en bok nånstans innan jag åker dit.

Allmänt är det iallafall bättre. Jag äter och mår hyfsat bra, förutom den där klumpen i magen av homesickness, och sover mindre bra. Men har vänt på sängen nu så får se om det gör skillnad. Fortfarande en del ångest, men jag biter ihop. Eller ja. Jag försöker iallafall.

Kommentarer
Postat av: Viebke

I like you girl

<3

2010-01-20 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0