Paktbildning?

Ibland känns det som att alla där hemma bildat en pakt mot mig. Just nu är ett sånt tillfälle. Tonight, I've fallen and I can't get up.

Anyway. Ungarna är bortskämda. Det är så man blir irriterad på dom. Får dom inte som dom vill, så springer dom runt i hela huset och för de diverse oväsen tills föräldrarna ger med sig. Lite halvtragiskt. Föräldrar som är för snälla.

Lämnade in tyskatestet idag iallafall, finns tydligen 5 nivåer. 1-5, där ett är helt nybörjare och 5 är den nivå som tyska ungdomar läser på gymnasiet. Jag blev placerad i nivå 3, mot min egen förvåning. Sen visade det sig att nästa nivå 3-kurs börjar i juli, så då placerade de mig i nivå 4, "för att den klarar jag säkert med, om jag vill.". Helt knas. Så jävla grym är jag fan inte. Ytterligare bevis på att tyskar är mongo. Eller så är det ett bevis på att alla lektioner med Madelän Wallän faktiskt gav något. Tror på första alternativet dock.

Förresten så finns det inga fina gosedjur i detta landet. Sämsta skit och förlåt världens bästa mamma för att jag inte gjort som jag lovat. Nu sitter jag och kollar på flygplanen samtidigt som jag pratar med mamma på msn. Gud vad jag saknar henne, det är så jag blir helt tårögd.

Kolla så duktig hon är på msn nu. Hjärtan och allt, haha så söt är hon! ♥

 


Kommentarer
Postat av: nathalie

sötisar! :) ihih

2010-01-22 @ 03:08:19
URL: http://nathalieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0