Polisrazzia.

Hahaha, har inte varit här i en vecka ännu, och varit med om en hjärtattack på den ena grannen. Nu står det tre polisbilar på andra sidan gatan och poliserna bröt sig in i huset och kom ut med snubben som bor där typ för 5 minuter sen. Razzia var det här. Ringde hostdad och för att fråga vad jag skulle säga om polisen ringde på här och ville förhöra mig, men han garvade bara. Ska det hålla på såhär var och varannan dag så kan tyskland vara rätt kul.

I morse när vi gick till tåget påpekade lilltjejen att det kändes som att jag precis kommit hit, och när jag sa att det i morgon är en vecka sen jag kom blev hon förvånad och sa "jaa, men pappa säger att tiden går fort när man har roligt". Kul att någon tycker att tiden går fort..

Well, well. Senast idag fast om sex veckor är jag tillbaka i Laholm, iallafall för en stund. Snart dags att börja räkna ner.. Såvida inte planerna ändras, vilket jag önskar väldigt mycket just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0