1 juni '10

Känner att jag är gud så grym på rubriker. '

Idag tog jag mig en sovmorgon. Kan meddela att jag äter frukost/lunch som mamma skrev på en lapp att jag skulle göra. YES MUM! 2 lingongrova med leverpastej och ättiksgurka, åh så saknat, och ett glas med a-fil och banan åt min underbara magkatarr som hemsökte mig igårkväll. Hade så ont att jag nästan grät där jag låg med en vetekudde på magen och min nya SOLO.

Idag är det iallafall mer unpacking som gäller. Golvet i rummet brevid ser förjävligt ut och allt är mitt. problemet är att jag kommer pressa in allt skit i garderoben, som också ser förjävlig ut. Haha, helt full är den. Får nog bli en rensning denna veckan med.

Nu sätter vi igång denhär spotify-listan och sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0