See the reasons in your eyeeeeeeeeees.

Jag är överkänslig mot insektsbett. Ze doktor ville ta stick i fingret för att kolla sänkan, så det inte var en infektion, men jag bangade. Så sa dom bara att jag skulle komma tillbaka och få pencillin om det inte lagt sig innan helgen. Det kan jag leva med, så länge jag slipper nålen.

Iallafall, så vart jag nere och glodde på schemat, och skar mig på det helvetes pappret. Mitt på tummen, snett över där man böjer tummen. 100 spänn på att jag komemr får citron i 'såret' i morgon på jobbet.

Natti. ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Åk till doktorn och låt de testa när du ändå lyckats med det själv? ;)

2010-07-10 @ 22:39:23
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0