Fussball.

Haha, tillbaka i huset efter en fotbollskväll på stan med svenska flaggor på kinderna och leenden på läpparna. Danmark vann och vi langade vänner från hela världen. Ascoola är vi, och grymma på tyska. Nu när jag snackade med två av killarna på vägen hem, de bor obviously i samma kvarter som mig, så frågade dom mig om jag var från Hamburg-området. Uppenbarligen pratar jag nordtyska. 

Min mage gör ont nu, tror det blivit lite för mycket(för lite(?)) av det goda(alkohol) nu de senaste dagarna, speciellt i fredags då vi började dricka halv 1 på dagen. Aj aj aj.
Den kommande veckan lär inte bli sämre heller, med avskedsparty på måndag, fotboll på onsdag, födelsedag på torsdag och sen midsommar + att det är min sista helg här nere. Men det blir nog bra.

Nu ska jag sova, upp tidigt i morgon igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0