Nationaldag.

Jag blir lite förundrad över människor som inte gör något på dagarna. Tills jag inser att hemma i sverige, då är jag en av dom.

Idag har jag gjort så mycket att jag helt glömt bort att det är mitt dearly beloved hemlands nationaldag. Men SATC 2 var awesome och jag ska våldslåna nathalies box med alla säsonger när jag kommer hem. Om 3 veckor.

Kom dessutom precis hem från en runda på 7 km. När jag gick hemifrån var det kritvita moln på himlen och 32 grader varmt. När jag kom lite mer än halvvägs började det ösregna och åska. Nu är jag dyngsur och ska hoppa in i duschen. I morgon ska jag och Elina planera Hamburg, vi åker på söndag!

Tschüssiiiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0