scheiss.

Jag har så mycket skit att göra. Dammsuga igenom huset eftersom hostfamily komme rhem i morgon, börja plcoak bland alla saker jag har här nere, se vad som ska med hem, vad som ska slängas och vad som kan skänkas om någon av brudarna vill ha det, måste ladda upp bilder på facebook(haha) eftersom jag inte kommer orka göra det sen när jag kommer hem. Måste även ringa till mamma, festa med tjejerna här nere och umgås med kidsen nu sista veckan.

Funderar på att hålla mig hemma idag och göra så mycket jag kan. Eller iallafall dammsuga, ringa mamma och duscha. Ladda upp bilder på facebook kan man ju göra på nattetid eftersom vi för länge sedan kommit fram till att sömn är överskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0