Unpack.

Idag är det onsdag, tror jag? Har ingen koll på dagarna mer än datumet. 30 juni minsann. Tiden går himla fort vill jag påstå.
Vaknade vid 9 i morse - helt odödlig trots det tråkiga vädret. Kissade och somnade efter en painkiller och sen ringde Ante och väckte mig vid halv 11. Har inte pratat med han på mer än en månad och förstår inte hur jag klarat mig? Fick pratat i några minuter iallafall, prima banan. Får väl ta en vända upp till Norge med om det hinns med i sommar.

Anyway, så åkte jag ner till Båstad och hämtade min väska. Hälsade på kidsen och fikade lite snabbt. Inom fd. jobb och krävde att få ett arbetsintyg hemskickat (ett år senare, hehe) och sen hem via svenska autobahn. Handlade lite, tankade bilen och fixade mat när jag kom hem. Allt för att kunna skjuta upp det jag fruktat.

Unpacking.
Men nu är det påbörjat, och halvt färdigt. Nästan iallafall. Funderar på att slänga allt, även det rena, i tvätten och låta mamma tvätta igenom hela skiten, men det förstör naturen så det blir ju onödigt. därför sitter jag nu på golvet i köket och sorterar skiten. Så drygt så drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0