Aceton

Aceton är bra till mycket. Bra till att ta bort nagellack med, fast det torkar ut naglarna som satan - inget JAG rekomenderar, och bra till att tunna ut gamla nagellack också. Hittade ett gammalt svart här hemma så nu blire svarta naglar igen. Fint ska det vara! När jag kommer ner till D'dorf igen kommer det bli mörkblått.

Idag har jag och Vibbe handlat. Ett par nya leggins, ett linne, en primer för ögonskugga, ett diadem, pigmentbalsam och ett par sonnenbrillen då de jag beställt blir försenade i leveransen, och tror tyvärr inte att de kommer i morgon så fick köpt mig ett par nya till. Dock inte likadana som de jag beställde så det blir bra, då har jag två par =)

Halleluja, jag har nyst 5 gånger i rad nu. Haha, hatar att nysa. Nu ska jag fortsätta måla mina naglar.
Blir btw inga bilder nu så länge jag är hemma, kamerasladden ligger i dataväskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0