Tuggummismällar.

Bekräftad nyhet, mina nya grej är att smälla med tuggumin.
Överallt gör jag det, när jag sitter på tunnelbanan(haha, läste att asmånga stör sig på det), när jag väntar på tjejerna i altstadt, när jag går på stan, när jag går i största allmänhet, när jag sitter vid datan, när jag målar naglarna, när jag kokar upp tevatten.
Hela tiden då det finns ett tuggummi i närheten med andra ord, och jag har ju vanan att alltid ha med mig tuggummi i väskan, jackfickan eller helst båda. Fina grejen ungefär.


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha gör jag med alltid typ utan att tänka på det. just förtillfället med.. haha :)

2010-03-16 @ 04:59:24
URL: http://nathalieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0