Ingen bra dag.

Idag är ingen bra dag. Ungarna har varit brutala och djävulska. Inte ens jag var så störd som de har varit idag när jag var liten. Halleluja.

Skypekonferens innan, med Viebke och Nylander, men då dog internet. Dött i två timmar. Nästan så jag dog lite med. Började fundera på vad jag egentligen gör här nere. Kom inte fram till något vettigt. Blev lite ledsen och fick ångest över framtiden. Ringde mamma och grät nästan i telefonen. Hjälpte lite, men inte tillräckligt.
Ibland känns det som att jag ska bryta ihop totalt. Idag har varit en sån dag.

Vill egentligen ge mig ut och springa hur långt som helst. Känns som att jag behöver det.

Rätt schysst beat, men lyricsen suger.

Kommentarer
Postat av: Viebke

Jag finns här för dig, alltid! <3

2010-05-27 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0