Looking in your big brown eyes.

En trött dag. Sov mindre än 4 timmar inatt, fastnade i en sjukt bra bok. Ofta jag säger det förresten, läser typ aldrig längre. Men så var det iallafall. Så somnade typ 4.

Sitter och väntar på städsnubbar som ska dränka huset från topp till tå med rengöringsmedel. När dom kommer tänker jag gå från huset. Tänker inte sitta här och glo i 4 timmar medans dom städar. Eller så gör jag det, för at dom städar och inte jag, haha.
Kom på att jag ville ha en låt men vet inte vad den heter. Typ a long dance eller något kanske. Ett namn bör den ju ha. Vill att det ska vara Kid Cudi som gör den också. Men hittade Dirty Dance – Sweat A La La La La Long ändå. Haha, den är ju också rätt bra, även om det inte var den låten jag letade efter.

Nu ska jag noppa ögonbryn och vänta på snubbar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0