KAFFE/PÅ/JOBBET/SENSATION.

Sååå, update. Varit lite dåligt med det de senaste dagarna. Kanske för att jag har ett liv, kanske för att jag inte har ett liv. Dunno.

Iallafall. Sensation var fint, mycket fint. Chuckie kommer att rädda världen, Prydz drog igång hela stället som fan och resten var väl.. sådär. Bilder kommer komma någon dag när jag orkar och har valt bland alla 250 som togs.
Känner hur schleden man är nu, sov 7-16 igår, sen somna jag 22 och sov till halv 11 idag. Ändå är jag så trött att jag nästan somnar nu. Börjar bli för gammal för att festa hela nätterna? Neeejdå. Träningsvärk har jag med, först sen i torsdags, som försvann i lördags morse. Rätt lugnt hela lördagen, kanske var jag för taggad för att känna det, men sen när jag vaknade i söndags? Kände knappt ens mina ben, så ställde mig upp och satte mig ner igår när benen vek sig.

Idag jobbade jag, började 12, helt schleden. Lungt hela dagen, och sen precis innan jag skulle hem typ hällde jag en kanna med kallt kaffe över hela mig och det nytorkade golvet. Inte awsm.

I morgon börjar jag 6.30, så nu ska jag fan sofva. Nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0