Chrome

Alla går runt och snackar om att Google Chrome ska vara så jävla awesome. Men nej. Jag blir jävlar i mig sne på skiten, man kan ju fan icke blogga normalt. Mellanrummen mellan raderna blir fan inte där jag vill ha dom och albaner i pyjamas blir icke nöjda.

Så nu har jag återigen instellerat mozilla, trots att skiten tar upp lite drygt 8 MG(Kim, hade jag rätt?). Endast för att kunna blogga som normala människor, och få mellanrummen mellan raderna där jag vill fucking ha dom!





Anyway. Idag är det söndag. Wakeupcall från mor, fika på jobb med fjomps och sen mellbybeach med kärlek. Skoaffär, facebook, telefonsamtal, facebook, stalking av personer och dusch. Telefonsamtal i dusch, Hanna, skitsnack, mor och far. Middag, data, stalking, skirvare, stalking, stalking, stalking. Msn med blomkrukan och locka hår. Fundera på makeup och tillbaka på data.





Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag gillar inte heller Google Chrome, men det sägs vara bra.



Mellanrummen på bloggen blir du av med genom att skriva lite enkel CSS-kod i stilmallen, men det är ju en helt annan sak.



Dessutom tar inte Mozilla upp några MG (vad försökte du förkorta där?) utan MB i så fall (MegaByte) ;)

2010-10-25 @ 00:05:03
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0