fredagkväll med veggitacos.

Jag är så trött att jag knappt vet vad jag själv heter. Hamnade hos Viebkes igårkväll, efter en förmiddag med jobb och en eftermiddag i hela jävla halmstad på jakt efter ett vitt spetslinne, sista affären - FOUND IT. Typ vid 8 totalbangade på att vara ensam hemma i ett fint gammalt hus men som dessvärre knakar satan i blåsten. Gick och lade mig typ 22 eftersom jag varit vaken sen 4.50 och dessutom skulle upp 5.30 idag. Vaknade en gång i timmen hela natten, har inte kunnat komma till ro riktigt de senaste nätterna när jag jobbat morgon dagen efter. Man är ju knappast trött, och det räcker väl inte, utan nu ka man tydligen sova dåligt också.


Iallafall, med mor och far i storstaden tills på söndag har jag nu fått sällskap av min lovely kusin här i huset. Känner mig inte så jävla mycket tryggare, men klart bättre än att vara rädd ensam, haha. Nu ligger vi här i en varsin soffa, hon med en bok på magen och jag med en data. Innan käkade vi tacos på quornfärs och massa tillbehör. Nu ksa vi glo SATC och käka godis, chips och dipp.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0