Älskade House!

Hahah, har varit i Halmstad med Nathalie idag. Spenderat halvt sura pengar och haft lite ångest över framtiden. Jag vill så jäävla gärna åka på Sensation, men kan inte bestämma något förräns jag vet hur det blir med London.

Värsta traumatiska upplevelsen på jobbet i morse med. Stod och packade upp kakor och något lät precis som om någon försökte dölja en harkling. Jag fick halvt panik, la allting jag hade i händerna ifrån mig, gick ut lugnt och hyfsat sansat, låste dörren utifrån och ringde Robban som inte svarade och sen till mamma som fick komma ner och gå in och titta. Var helt skakis och asnära att börja lipa när jag pratade med mamma i telefon, så jävla rädd. Men det löste sig.

Sen köpte jag en blomma till mami och papi innan jag åkte hem och duschade. Hämtade Nathalie, tankade och for till Halmstad. Ville inte spendera 3-4k på ett batteri så langade fram ett för 895 istället. Fintfint. Hårinpackning, ansiktpeeling och chailatte på Roberts innan vi körde inom Eurostop på hemvägen. Nu är jag hemma, ska äta choklad och sova tidigt, har varit uppe sen halc sex i morse och det känns verkligen nu.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0