Apr, 26th '11 pt. zwei

Detta inlägget tillägnas dig, för att du får mig att längta hem even more och för att du har förstört min favoritlåt. Hoppas nu att ditt liv kommer gå utför och fortsätta neråt, utan vin och gitarrer i närheten.

Du är egentligen inte ens värd detta inlägget, eller tiden det tog att skriva det. Eller ja. Så vill jag att det ska vara iallaall.
Jag langar dubbelmoral of doom. Ska sova nu. Sagt det sen typ åtta. Jobbat hela påsken, ledig idag och jobbar från i morgon tills nästa måndag. Inte ens tankarna på lön snart taggar? FAIL.

Kommentarer
Postat av: Viebke

Kan inte redit reda ut vem det är ägnat till, kille ? el gitarr kan vara jag, men vadå förstört favorit låt?

2011-04-27 @ 19:32:18
Postat av: sandra

Söt!! Saknar dig också!

Du får säga till när du kommer hem så jag vet :)

Det låter riktigt nice med vin och ditt sällskap <3

2011-04-27 @ 20:51:33
URL: http://sandrew.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0