Feb, 14th '11 - Alla <3 dag of doom.

Idag har seriöst varit den värsta dagen på länge. Såg vibbe gå på bussen i morgon och kände hur hela dagen skulle gå åt helvete. Gick och lämnade mina timpapper och sen till tunnelbanan för att åka till jobbet. Kommer till rätt station, ringer till jobbet för vägbeskrivning men ingen svarar. Frågar på 7eleven eftersom jag har adressen och han säger att jag ska hoppa på buss 65. Sagt och gjort - åt fel håll. Busschauffören var snäll nog att berätta det när han hade frågat en annan passagerare, så jag hoppar av bussen och ser den köra iväg. Går över vägen för att ta bussen tillbaka och sen hoppa på rätt buss. Bussen kommer och jag hittar inte min plånbok. Inser att jag har glömt den på den andra bussen och börjar gråta där. Även denna busschaffisen var världens snällaste och förstående och lät mig åka med tillbaka och dessutom ringde han den andra busschaffisen som hade fått min plånbok av den gamla damen som sa att jag åkt fel. Fick vänta på stationen i 45 minuter innan bussen kom tillbaka med min plånbok så jag kunde hoppa på rätt buss och åka till jobbet. Då upptäcker jag att jobbet har ringt en miljon gånger men jag inte har svarat och eftersom jag inte fick tag på dem åkte jag ju dit. När jag kommer fram och går in får jag höra att jag inte behöver börja förrän i morgon, så det var bara att åka hem igen. Lyckat, verkligen lyckat. Allt detta jävla mög för ingenting.

Sen kom jag hem, och bla bla, sen kom tvättmaskinen och jag fick inte sula ut den gamla genom ett fönster. Djupt besviken blev jag, och sen ringde jag till hyresvärdens mor om toan som fortfarande rinner, trots två besök av rörmokaren på 48 timmar. Får väl svar om det i veckan om hur det blir osv. Kött kött kött kött kött kött kött kött. Ungefär så känns det. Och där brast det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0