Feb, 3rd'11

Så. Igår flyttade vi allt det sista. Packade upp och ser hur högen med smutstväött blir större och större. Bestämmer oss för att tvätta. Tvättmaskinen failar och vi hade en mindre tsunami i badrummet. Skiter i det, drar och solar, kommer hem. Då har min strömsladd till datorn börjar föra oväsen, och min data laddas icke mer. Drygt tänker jag och vi går och lägger oss. Upp i morse, duscha osv. Försöker få igång datan, går icke. Vill dö och sladden för fortfarande oväsen. Dör lite och kokar en kopp te för att hälla på den 15 minuter långa promenaden jag har till jobbet. Jobbar hela dagen. Kommer hem. Får igång datorn, dock med halvt batteri.

För drygt en timme sen dog det och tills vidare hänger jag på jessis badtant. Tills jag hittar ett substitut för min strömsladd. Folk snackar om Universal adapters, Jonas, har du någon koll på sånt?

Iallafall. Jag dricker te och vår lägenhet är värsta mys. Måste bara till IKEA någon dag och kirra en till kudde, värmeljus och filtar. Sen har vi mysfaktor 3.0 i vår flat på jens bjelke :))))))))

Kommentarer
Postat av: Jonas

Sök på Google? Det borde väl inte vara så svårt att få tag på en ny strömsladd?

2011-02-06 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0