Feb, 5th '11.

Idag har vi kirrat ny tvättmaskin som kommer på onsdag, hängt på stan och letat efter kläder inför kvällen tills vi insåg att vi redan hade finfina outfits hemma och sen har vi hängt tvätt. Jag har varit på expert och kirrat en ny sladd till datorn efter att ha åkt runt halva stan i jakt på DEN rätta. Expertbutiken då alltså, höhö. Humoreliten är igång igen märker jag. Fick min sladd efter att ha pungat ut 699NOK och är ganska lycklig faktiskt trots att pengarna flyger och far.


Ska ränna in på jobbet på måndag och kräva att få min lön på fredag, så kan alla vara happyface nästa helg FÖR ATT DÅ KOMMER VIBBE HIT!!!!!!!11111 Har nog aldrig varit så lycklig som jag är över detta. Faktiskt. Jag vill att folk ska komma upp och se hur jag har det, för att jag vet redan hur det ser ut hemma ;)


Satteh, så är det minsann. Ikväll ska vi dricka cider och tequila. Det kan nog bli bra!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hm.. fick du en dator på köpet när du betalade det priset för en sladd? x)

2011-02-06 @ 11:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0