Jan, 15th '11

Först och främst. -10 dagtid och -3 nattetid. Helt fel. Oslo, gör om - gör rätt.

Annars? Jag är inte så himla imponerad. Ännu. Fattar inte ens riktigt vad jag gör här om jag ska vara ärlig? Fryser mest hela tiden trots 3 lager med kläder och sover sämre än någonsin, vilket bidrar till att jag fryser ännu mer. Är halvt skitkänslig och saknar mamma lite. Får flashbacks från exakt 363 dagar sen då jag satt ensam i ett annat rum, i ett annat land, lipade och saknade mamma.

Men då kunde jag iallafall ringa hem till henne gratis.


Kommentarer
Postat av: nathalie

tur att skype finns då :) saknar dig med hjärtat!

2011-01-15 @ 11:53:08
URL: http://nathalieelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0