June, 17th '11

Kan med glädje meddela er att min dag totalsugit. Hade varit fett värst att stanna i lägenheten och böla hela dagen. När jag kom till Oslo S 1445 var alla flygtåg inställda. En torsdagseftermiddag. Mitt. I. Sommarrushen. Jag fick ställa mig i kö till ersättningsbuss. Tre bussar hade de fått fram, som skulle ta drygt 500 pers, som stod för mig i kön, från Oslo till Gardermoen. Alltså, packa bussen full på folk, kör upp och lämna av, och eftersom det inte gick tåg tillbaka så packa in folk från Gardermoen som ska till Oslo och sen kör tillbaka till Oslo för att sedan börja om från början. Räkna med att varje buss får in typ 50 pers. Tror ni det var drygt och tog lång tid eller? Kul med flygfolk också, för att de är ju alltid ute i så helvetes god tid. NOT.

Sen var det asmycket att göra på jobbet och sen fick jag två pallar med as(s)kovaror. Jag ville dö, igen. Nu ska jag sova. Fattar inte varför jag sitter uppe så jävla länge på kvällarna? Ska genast sluta och börja med att gå och lägga mig i tid. Iallafall resten av denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0