Mar, 10th '11 pt. 2

Jonas, haha. OM jag fick godkänt!

Jag somande drygt halv 4 inatt, sen gick jag upp halv 8. Gick en runda i -6 grader och solsken som hann sjunka till -12 innan jag kom innanför dörren igen. Duschade, ringde rörmokaren, drack en kopp och och åt falu rågrut med nutella. Jag är imponerad. Allt detta innan klockan ens slagit 9, och jag är ledig. Sen kom röris, en hyfsat snygg dude faktiskt. Himla trevlig också, synd att han var lite kort.. Haha.

Nu ringde dem från jobbet också, och bad mig jobba idag med. Eftersom jag egentligen hade fridag idag så kirrar jag 50%OB. Helt plötsligt känns det inte lika jobbigt att inte kunna åka hem i helgen längre..

Jag har btw köpt ett nytt läppstift, för er som bryr er. Inte rött, inte hallon, inte korall och inte mörklila, utan ett ganska neutralt, lite rosatonat nude. Patisserie heter det, från MAC. Snuskigt dyrt, jobbigt snyggt och totalt värt pengarna. Känns lite mer som något återfuktande än som läppstift, och ger inte alls samma torra yta som ett läppstift i vissa fall kan göra. Himlans fint iallafall.

bild, google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0