Mar, 18th '11

HAHAHA, insåg precis att jag skrivit 9th och 10th i de senaste inläggens rubriker, när det skulle varit 16th och 17th. Börjar fundera på om jag var trött i tisdags/onsdags?

Iallafall. Kvällspass idag, och igår, i morgon och på söndag. Man får inte ett skit gjort, om man inte har motivation of doom. Idag var planen att vara i stan vid 10-tiden, käka frukost och annat sånt vettigt, men hur långt har jag kommit? Tänker strejka och ligga kvar i sängen tills jag måste gå upp för att hinna duscha innan jobbet. Handla frukost/lunch påväg till jobbet låter fint, mmyes.


And all you said in your quietest voice was 'I needed you as much as they do'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0