Mar, 2nd '11

Idag fått veta att jag får välja mellan två olika jobb och sen har jag hängt på ett café/restaurang/whatever på gardermoen. Samma princip som på Cecilia fast med mer varm mat, kollegor som betedde sig som om de varken ätit eller sovit på 2veckor och samtidigt har pms.

I morgon at 6 am ska jag börja jobba i en butik. 7eleven/ica som jag fattade det. Testa på, om det är vettigare kollegor än de jag träffade idag, så är det jag som hänger där i fortsättningen med. Jag åkte dessutom inte hit för att traggla samma saker som på Cecilia.

Nu ska jag försöka sova. Om jag kan sova. Är halvt livrädd för att försova mig, att gå upp halv 5 låter inte som min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0