Mar, 9th '11 pt. 2

Idag har dessutom Danmark bidragit med mer hat till denna värld. Det enda vettiga Danmark bidrar med till denna värld är Kastrup. En jävla flygplats. Och hat. Det är allt det landet kan åstadkomma. Tragiskt land, tragiska människor.

En kund idag, som var dansk - därav detta hat, skulle köpa en flaska vatten och betala med kort. Fine säger jag och snubben slår in koden. "Feil kode, prøv igjen" kommer upp och snubben provar två gånger till. Fail x två och snubben går därifrån utan vattenflaska. Kommer tillbaka efter tio minuter ungefär och ber om att få prova igen då han nu ringt sin bank som förklarat hur det ska gå till. Snubben misslyckas, blir irriterad och skyller på mig som inte fattar ett ord av hans fattiga danska. Ber om ursäkt för att jag inte förstod och frågar om han kan ta det på engelska. Snubben får ett flipp of doom. "DU ÄR SVENSK, DU SKA FÖRSTÅ DANSKA" och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Chefen travar in och börjar skratta så hon gråter. Snubben går efter sitt flipp och kommer tillbaka ytterligare tio minuter senare. Ber Oscar ta han denna gången, för att jag lär nita han. Gömmer mig på lagret och garvar ett ganska bra tag. Oscar kommer efter en stund och garvar sönder. Det visar sig att danskjävlen är en fejkad idiot, as in han hade norska cash och har bara testat vårt tålamod för att se om vi verkligen passar in i servicebranschen. Han är anställd, för att jävlas med folk hela dagarna. Att driva folk till totalt vansinne, på deras arbetsplatser. Han får betalt för detta. As, säger jag.
Och han var dansk. Idag gillar jag generalisering, för att jag är miserabel och vill känna motbjudande känslor till hela världen. Tycker att vår matta är för jävla ful också. Ska kasta upp deen ovanpå skåpen i köket så jag slipper se den.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Blev du godkänd? :P

2011-03-16 @ 10:00:57
Postat av: nathalie

hahahahhaahaha jag döööööör fan va bra :D :D

2011-03-16 @ 15:44:22
URL: http://nathalieelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0