Mar, 9th '11

Jag är kass på att blogga i detta landet. Kanske för att det enda som händer är att jag jobbar, äter och sover. Skypar lite ibland och jobbar lite till. Jobbade hela förra vecka, Robin sov här i helgen, sen jobbade jag igen. Igår var jag ledig och tvättade, promenerade, skypade och tvättade. lite till. Idag sov jag till halv 10 och sen jobbade jag. I morgon är jag ledig, rörmokaren kommer vid 8 och sen kommer vi inte få använda toan på 24 timmar. Ska duscha och sen våldgästa Max så att jag kan låna deras toalett hela dagen, han är också ledig. Sen jobbar jag torsdagkväll och fredagkväll, med Max. Sen är jag ledig tills kl 16 på tisdag.

Fick idag välja om jag ville jobba kväll i morgon eller på fredag. På fredag säger idioten, eftersom det är fler OB-timmar = mer cash= roligare när lönen kommer. Inser sen att om jag jobbat i morgon hade jag kunnat åka hem på torsdagkväll och sen åkt upp hit igen på tisdagmorgon. Men man är ju dum som få. Blir dock roligare sne när lönen väl kommer. Om man inte jobbar så mycket att man inte hinner spendera något, förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0