May, 17th '11

Syttende mai.. Inga kommentarer? Fulla norrmän och en stad som luktar som en sleten efterfest runt halv 8 på morgonen. Sjuka mängder människor i staden dessutom, och har man varit uppe sen halv 4 behövs det nästan en liter svart kaffe för att man ska fatta grejen. Fint sällskap gör det lite lättare.



Nu sitter jag och skakar av kaffet, haha. Jobb idag var lame, inget folk alls. Boostern låg på 46k idag, alltså sålde butiken för 46k denna dagen förra året, och vi hade sålt för 22k när jag gick vid 1? Inte en chans att Oskar och Sanna tar hem den idag, fail.

Nu ska jag försöka powernapa, annars dör jag. Sen ska jag äta knäckebröd tills jag dör. Särskrev precis knäckebröd. TRÖTT_chey...................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0