May, 7th '11

Lördag - check.
Söndag
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag.

Sitter här, med hemlängtan of doom. Jag har gått runt och kallsvettats på jobbet två dagar i rad. Jag har sovit med pyjamasbyxor och långärmad t-shirt sen i måndags för att jag fryser. Idag gick jag med tjock stickad halsduk, hoodie och solglasögon och mötte folk i shorts och linnen.

Jag hade dessutom kramkalas med killarna på lagret idag, för Adam tyckte jag såg blek och trött ut. När någon ser blek och trött ut drar man alltså in personen i fikarummet för kramkalas. Jag gillar det! Bästa lagerdude'sen i världen. Inte alla som får kramkalas minsann.

Så, what's up annars? Jag är lite heartbroken, och just nu har jag inget behov av att lära mig sådana saker om livet. Hade jag varit hemma så hade det varit chill i grillen. Men här i Oslo, är det inte det. Nu ska jag handla bananer.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hm.. frågan är om "blek och trött" bara var en bra anledning till kramkalas ;)

2011-05-09 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0