Nov, 9th '11

Helgen hemma var fin. Fint folk gjorde den ännu finare. Fiesta två dagar i rad med den bästa jag vet, efterfester, makaroner, hångel och vinkväll. Gå hem till killkompis för at vi inte hittade skjuts hem, sova tre i en 120-säng(jag i mitten, tight) sen en promenad genom stan i kort klännign och trasiga strumpbyxor klockan 9 på söndagmorgon, utan att ha sagt hejdå till killkompis som fortfarande sov. nästan en walk of shame, fast utan sex, och vi skämdes inte. Så kan det gå.

Nu äter jag nybakade kanelbullar, som fortfarande är varma, och chips till kvällsmat. Jag fick ledigt i morgon, så ska glida in till Oslo eftersom jag fick lön idag. Ska stå inne på Mulberry och smeka en Alexa i random färg och hänga lite med Nicke som är ny i byn. Köpa skor och byxor och kanske ett läppstift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0